مجيدي: منتظرم فيکس بازي کنم

فرهاد مجيدي که بعد از پيوستن به استقلال هنوز اعتماد امير قلعه‌نويي براي فيکس بازي کردن را جلب نکرده و طي چند بازي اخير به عنوان بازيکن ذخيره به ميدان آمده، منتظر است که سرمربي به او اعتماد کند تا از ابتدا براي تيمش به ميدان برود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امير قلعه‌نويي که در اين خصوص با فشار هواداران و همچنين سوال‌هاي خبرنگاران روبه‌روست بعد از بازي با راه‌آهن به صراحت اعلام کرد اين کادرفني است که در مورد بازي فرهاد مجيدي تصميم مي‌گيرد.
 
صحبت‌هاي سرمربي استقلال باعث شد تا کاپيتان اول آبي‌ها اين‌گونه واکنش نشان دهد: «منتظرم چند بازي براي استقلال فيکس بازي کنم.» فرهاد مجيدي مي‌گويد: «اگر از ابتدا در ترکيب باشم بيشتر مي‌توانم در شرايط بازي قرار گيرم.»

 او به هواداران اطمينان مي‌دهد از بازي‌هاي آينده آماده‌تر مي‌شود: «اگر بازي کنم خيلي بهتر خواهم شد چراکه تمرين و بازي با هم متفاوت است.» فرهاد مجيدي همچنين در مورد پيوستنش به استقلال گفت: «به عشق هواداران به استقلال برگشتم. با آن‌ها که روبه‌رو مي‌شدم خواستار اين بودند که به استقلال برگردم.» او ادامه داد: «من مطمئن هستم که اين هواداران هيچ موقع استقلال را تنها نخواهند گذاشت.» وي در پايان گفت: «مي‌دانم که انتظارات از من بسيار زياد است. به همين خاطر تلاش مي‌کنم تا با آمادگي کامل براي استقلال بازي کنم.»



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: مجیدی , قلعه نویی , فیکس , فرهادمجیدی , فرهاد , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.